Sunday, September 23

Buke Pose

Hari Jumaat lepas, saye dan kawan-kawan saye keluar berbuke puase di Nandos. Walaupon servis mereke agak lembab, kami tidak kisah (Yeke??!). Pada awalnye, ramai yang ingin turut serte berbuke, tapi atas urusan ape tah, mereke terpakse membatalkan niat itu. Akhirnye, hanye Nanad, Farah Haida, Asserk dan Zue sahaje yg ade. Seperti biase, terlalu banyak yg diperbualkan hingge habes air liur dibuatnye. Walaupon asyik berbual, kami tidak lupe untuk mengambil gambar buat kenang-kenangan.Hehe..


4 Yellows and a Red :P

Kemudian kami ke Tasik Titiwangsa. Perkara yang menjadi tarikan di sane sudah tentulah 'Eye On Malaysia'. Kami sekali lagi tidak melepaskan peluang mengambil gambar bersame 'Eye On Malaysia' itu.


Gamba Blur Berbackgroundkan Eye On Mesia

Setelah itu, saye dan Farahaida menaikinye. Zue dan Nanad enggan naik sekali kerane mereke telahpun naik. Asserk pulak, tidak cukup duit. Walaupun kami ingin meminjamkan duit kepadenye, die menolak. Ape la Asserk nih. Eishk!


Before Naik Gondola :D

Tanpe disedari, hari sudahpon tgh malam. Ibu bape ibu bape masing-masing sudah mule menelefon bertanyekan anak-anak mereke. Nasib baik saye tinggal di asrama. Tidak perlu untuk bersusah payah memberi pelbagai alasan untuk pulang lambat :P Destinasi kami seterusnye adalah rumah Farahaida memandangkan ia sudah dekat dengan Tasik Titiwangse itu. Tidak lame kemudian, Qopuy pon sampai.


Qopuy + Farahaida di Restoran Lawa

Kami bercadang pergi keluar minum bersame-same. Tapi sebelom itu, kami hantar Nanad dulu ke rumahnye. Nanad tidak mahu keluar bersame kerana die harus ke kelas awal pagi. Lagipun, bapenye sudah banyak kali menelefon bertanyekan bile hendak pulang. Setelah itu, Qopuy membawe kami makan die sebuah restoran yang saye telah lupe
akan namenye. Name restoran itu agak panjang :|


Zue+Asserk di Restoran Lawa

Ape-ape pon, restoran itu lawa. Ade kolam renang lagi hehe. Farahaida berhati mulie membelanje kami semue :D
Terime kasih ye ;)


Waitress+Me di Restoran Lawa

Setelah itu, kami pon pulang. Saye betol2 sampai MMU dalam pukul 5 pagi. Bak kate orang, kalau nak kluar tu, biar habes-habesan (ade ke?!!). Sudah lame tak kluar same-same. Sesekali lepas gian ape salahnye :P Saye sangat gembire dengan 'outing' ini. Mintak-mintak ade lagi la peluang sebegini lagi.


7 comments:

Anonymous said...

bile u nk blanje i makan kt Nandos? asyik menabur janji manis je tp tak tunaikan pun .. haish

irizis said...

Bile la pulak ni #-o

Anonymous said...

wah best2..len kali baru I dapat join ;)

Farah Haida said...

hahaha, bagus sungguh karangan anda. farah dah tulis halfway, tak larat nak cerite pjg sgt. ade dlm draft lagi. hahaha

Farah Haida said...

ok... dah publish.. hehe

Mohd Faizal Iman said...

u mane la igt janji2 manis u kt i .. byk sgt :-<

irizis said...

Dah lame x mengarang. Susah gak nk translate certain words to BM. Bese la. Susah jadi orang putih ni :-j