Monday, October 5

2 situations that make me smile

#1
Ppl came to the house. As usual, everyone quieing up to shake hands n thanking everyone coming. But this 1 little girl skip me.
I: Eh! X salam kakak ke? Dah kasi duit raye tadi
G: Eh sori! X perasan la kakak. Kakak mude sgt, tu yg x perasan tu ( I was standing beside my aunt)
A:Kecik2 lagi dah pandai amik hati :)

#2
I was at a friend's house. They were watching a malay tv starring Sheril Merlis. I told them, 1 person told me I look like Sheril. After I went back home, one of the housemates talk to my friend.
H: Betol la, muke die macam Sheril Merlis sikit kan?
F:Tolong la jgn cakap mcm tu.
H: Kenape? Kau x suke die ke?
F: Tade la, nnt die perasan terlebeh
(Dialogues are edited due to absent of the scriptwriter)

1 comment:

SiHitamManis said...

i rs that gurl tu nk ckp u kecik sgt .. bkn muda sgt .. ape kne muda dgn tak nampak .. klo kecik mesti la tak nampak .. tak pun sb u itam .. eh dh itam ke skang? ekekek