Friday, December 9

BloodyHot!!

Hari ini sungguh panas. Amat tidak tertahan oleh saya. Terlalu panas untuk diatasi atau pepatah orang Inggeris bertulis Too Hot To Handle :D Walaupun saya telah mandi di pagi hari, terpaksa pula untuk mandi sekali lagi. Selain meningkatkan bil air rumah saya, ia juga membuang masa saya. Masa yang diperuntukkan untuk mandi sebentar tadi sepatutnya boleh dimamfaatkan untuk mengulangkaji pelajaran dan membuat perkara2 yang lebih bermanfaat. Owh! sedihnya saya.
Sebentar lagi saya ingin ke PTPTN untuk menyambung tempoh pinjaman selama setahun lagi. Kemudian saya akan ke rumah Watie untuk menemani beliau

4 comments:

Anonymous said...

ohhh...anda kepanasan...kesian :D nnt kite bemesre di rumah saiye yeh...mwarksss :-*

beetle-bum said...

huhh?laaa tak bagitauu ponn dah bukak blogggg....apsal takk bagitauu manoq haaaaa???

(kecoh sial manoq..)

ahah!!

jempot2la visit ye..manoq punye..hoinhh

irizis said...

oh hi manoq!!!! miss u so much!!!

Mohd Faizal Iman said...

mandi-mandian meninggalkan harum-haruman..